31 Aralık 2013 Salı

Taksicilerin Hava Limanı Sorunu...

Çarşamba ve çevre beldelerinde bulunan taksici esnafın ortak sorunu, Samsun'un tek havaalanı olan Çınarlık beldesi sınırları içinde bulunan Samsun Çarşamba Hava alanına, merkez taksicileri kendi akraba ve yakınlarını ve hatta yolcularını almaya gidemiyorlar. Sanki hava limanı içinde kanun içinde kanun uyguluyorlar. Hava alanına yolcu almaya gelen taksici esnafın peşinden plakalarına ağır cezalar kesiyorlar. Taksici, kendi akraba ve yakınlarını dahi almaya gitse, cezadan kurtulamıyor. Çarşamba Şoförler Odası'nın bu konuda hiç bir çalışması yok. Bir yıl önce şoför esnafına dağıttığı dernek imzalı belgede 'Oradan yolcu almamıza engel yok' diye yazıyor ama Çarşamba havaalanında mafyavari davranışlar var ve bu davranışlara havaalanı polisi hiç bir müdahalede bulunmuyor.
Kendim de taksicilik yapıyorum. Aynı sıkıntıları bende yaşıyorum.

Ben bu konuyu, daha önce Çarşamba'da görev yapan Kaymakam sayın Nusret Şahin'e de anlatmıştım. Ama bir sonuç alamamıştık.

Havaalanı taksicileri de Çarşamba'ya kayıtlı... Sanki hava alanı civarı başka bir eyalet, Çarşamba başka bir eyalet gibi...

Bu konuyu bir kaç kez dile getirdim. Orada çıkabilecek nahoş olaylara karşı hangi yetkili ne yapacak?
Bu gün OR-Gİ havaalanı bitmediği için oranında taksicileri,  havaalanına yolcu almaya geliyorlar. O taksicilerde tehdit altında...
Çarşamba-Samsun havaalanı taksicileri, oraya kendi müşterisini ya da tanıdığını almaya gidenlere terör estiriyorlar.
En son olarak, bir arkadaşıma çirkin davranışlarda bulunuldu.
Samsun Valiliği ile Çarşamba Kaymakamlığı'nın bu sinsi olayların durması yada bir kolaylık getirilmesi için çalışma yapmalıdır.
Bu konu aslında basit ama ilgilenen yok. Şoför esnafı zor durumda. Taksicilerin derdini dinleyen yok.
Bu sorunun acilen çözüme kavuşturulması gerekiyor.
/Ertan SAĞLAM


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder