18 Aralık 2013 Çarşamba

İnat Da Bir Murattır

Bu sezon ilk deplasman hakkımı Karşıyaka maçıyla kullanmak istedim... Günübirlik Samsun-Ankara-İzmir-İstanbul-Samsun devr-i alemi yaparak... Ayağım uğurlu geldi desem, yalan olmaz... Güya bir dolu kişi gelecekti, gelemedi gazeteci büyüklerim... Onca yolda tek tabancaydım... Allah'tan maçta yanlız değildim... Turgay Sözen ve Emin Öztürk vardı da gurbetlik çekmedim...

İzmir'in ayaz gecesinde zevkli, heyecanlı bir doksan dakikaya şahit olduk... İlk dakikada yenen gol Samsunspor'un vücut kimyasını bozmaya yetti... Gole karşılık verme adına gerçekleştirilen ataklar rakip cezalanı çizgilerinde güneş görmüş kar misali eridi... Ev sahibi ekip ikinci gole çok yaklaşmasına rağmen beceremeyince anlamsız bir stres içerisine girdi... Rakibe ve hakeme karşı çok hoyrattılar... Bu hal Samsunspor'un işine yaradı, desek abartmış olmayız... İkinci yarı öncesi o soyunma odasında ne oldu bilmiyorum, ama tahmin edebiliyorum... Hoca her zaman ki gibi futbolculara halka yaptırıp esip gürlemiştir... Vermiştir, gazı, coşkuyu... Nitekim tam hızla çıkıldı son kırkbeşe...

Canberk'in forse ettiği ataklar meyvesini birbir verdi... Ne olduğunu anlamadan gelen iki gol Karşıyaka'yı panik atak durumuna soktu... "Al-Ak-Karalar" bir yandan kontralarla üçüncü golü koklayıp dururken, bir yandan da elindeki avantajın değerini bilircesine savunmada pür dikkat içerisindeydiler... Belli ki Mersin maçında uğranılan derin darbe, akılları başa getirmiş...

İki haftalık sıfır çekmişlik sonrası, bu galibiyet lokum gibi oldu... En azından şimdilik te olsa kabaran deniz, yerini durgunluğa bıraktı... Ha bu takım dan birilerinin aksine asla umutlu olmadım... Ama ağzı olan konuşuyor... Habire umut pompalanıyor... Kimse kandırıkçılığa gitmesin... Ama o şapkanın içerindeki baş ta saç yok, bir gün o tekke düşecek kel gözükecek... Değil ilk iki, değil ilk altı, böyle bir kadro yapısına sahip bu takımın ligde kalması başarı olacaktır...

Sahte kahramanlardan, sirk cambazlarından, fosur fosur sigara tükettiği için doksan dakikayı tamamlamayanlardan devre arası kurtulup, yerlerine isabetli transferler yapılırsa, belki bir şeyler
olur... Gerisi hikaye...

18 Aralık 2013 Çarşamba
/Resul AKÇAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder