31 Aralık 2013 Salı

Ben Bu Şehiri Seviyorum Arkadaş


Sevgili okurlarım bugün sizlere Karadeniz illerindeki Trabzon fobisinden bahsedeceğim. Karadeniz’de hangi ile giderseniz gidin bir Trabzon hobisi vardır hemen futbola sözü getirir ilk sözleri de şudur bizi bu hallere Trabzon düşürdü bilhassa benim şehrim Samsunda. Bu sözler ağızlarda sakız olmuştur. Peki kardeşim adama sormazlar mı senin ilçen Bafra kadar nüfusu olan bir şehir futbolda bu kadar başarıyı nasıl yakalıyor 1.lig de bir takım Süper lig de bir takım 3.liglerde birçok takım bunlar örnek alınıp üniversitelerde tez olarak okunacağına habire hakaretler yağdırırız düşünün bir defa;

Eski kaptanımız şimdiki başkanımız Emin Kar Trabzonludur. Yöneticilerimizde de Trabzonlu vardır hatta takımımızda Trabzonlu futbolcu vardır. Samsunun en iyi iş adamlarından Cemal baba Cemal Yeşilyurt Trabzon Ofludur her yıl Samsunumuza onca hakaretleri duymamıza rağmen yardımlarını esirgemez ben diyorum ki o hakaretleri kesersek Cemal baba kesenin ağzını daha da bol açacaktır.

Sevgili Samsunsporlular ve Karadenizli sporseverler lütfen şu Trabzon fobisini üzerimizden atalım. Bakınız Samsunsporumuz liginde kaldı düşseydi bu bizim ayıbımız olacaktı artık bizler gelecek yıl
Samsunsporumuzun başarısı için başkanımız her şeyini Samsunspora feda etmiş Emin Kar’ımızın yanında olalım sözlerimi internette dolaşan bir latifeyle bağlıyorum Trabzon hariç diğer illerin insanları bir uçağa dolmuş İstanbul’a gidiyorlarmış uçak yolda arızalanmış düşmüş. Allahtan hiç kimseye bir şey olmamış. Uçaktan dışarı çıkan bağırıyormuş bizi Trabzon düşürdü diye benim Samsun sevgimi ve Samsunspor sevgimi lütfen kimse tartışmasın ama gerçekler böyle

Kalın sağlıcakala…

BEN BU ŞEHİRİ SEVİYORUM ARKADAŞ

Valimiz süperbi vali
Sahilleri kolye misali
Bellidir buraların mimarı
Ben bu şehri seviyorum arkadaş

Karadenizde bir inci
Güzelik hamlelerinde birinci
Gözlerinden okunuyor halkımın sevinci
Ben bu şehiri seviyorum arkadaş

Atatürkümüz ilk bu şehre çıkmış
Kurtuluş meşalesini burada yakmış
Cumhuriyetimizi bize miras bırakmış
Ben samsunsporumu seviyorum arkadaş

Örnek olmuş türkiyeme samsunum
Burada yaşamak benim gururum
Atamızın doğduğu şehir olması benim onurum
Ben bu şehiri seviyorum arkadaş

Mimarımız güzel alkış tutalım
Sahillerimizde gezip mutlu olalım
Samsunsporumuzun başarısı için birlik olalım
Ben bu şehrin aşığıyım arkadaş
/Ali Öztürk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder