31 Aralık 2013 Salı

Okul Haciz Olur Mu?

Böylesi zor duyulur...
Okulun haciz edilmesi...
İlkadım İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı...
Özel Duruşehir İlköğretim Okulu'nun öğrenci sıraları dahil...
Bütün malları haciz edildi...
Hacizi yaptıran mülk sahibi...
Mülk sahibi haciz işlemini yaptırdığına göre...
Bu okulu işletenin oldukça yüklü kira borcu var demektir...
Mülk sahibi; avukatları ve haciz memurları vasıtasıyla...
Okulun sıralarını, ders araç-gereçlerini haciz ettirip...
Yediemine emanet olarak bırakmışlar...
İlkadım ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü...
Okulda inceleme yaptırıp, eğitim-öğretim yapılamayacağına dair rapor tutmuş...
İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Mustafa Cora ise...
Öğrencilerin mağdur olmayacağını, bu konuda velilere her türlü yardımın yapılacağını söylemiş...
Okulları hacize uğrayan 103 öğrenci için gerekli incelemeler yapılarak...
İlkadım Özel Feza Berk İlköğretim Okulu'nd ücretsiz olarak öğrenim görmeleri sağlanmış...
Ayrıca, velilerin istemeleri halinde de, kendi ikametlerine yakın...
İster resmi, ister özel ilköğretim okuluna kayıtlarını yaptırabilecekleri söylenmiş...
Alınan tedbirler çok güzel...
Öğrenciler; Hababam Sınıfı filminde gördüğümüz gibi...
Mahmut Hoca'nın öğrencilerinin başına gelenler...
Bu öğrencilerin başına gelmeyecek...
Ne tesadüftür ki...
Yıllar önce, hayal ürünü olarak çekilen filmin konusu...
Bugün gerçekleşmiş oluyor...
Bir başka açıdan baktığımızda ise...
Bu öğrencilerin ister-istemez moralleri ve ruh sağlıkları...
Bozulmuş olabilir...
Derse kendilerini veremeyebilirler...
Bir psikolog tarafından yardıma ihtiyaçları gerekebilir...
Gözardı edilmemesi lâzım...
Kalın Sağlıcakla.
/Mehmet Hazinedar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder