19 Şubat 2014 Çarşamba

Çalık Yedaş

Samsun’da bu yıl vergi rekortmeni olan Çalık Yedaş yaptığı icraatlarla bana güven vermeyerek, söylemleri ile icraatları farklı bir kurum olan Çalık Yedaş açıkçası beni hayal kırıklığına uğrattı.

Çalık Yedaş Genel Müdürü Sayın Nurettin Türkoğlu bizleri her defasında bilgilendirdiğinde, kurumun alt yapısal olarak tamamen yenilendiğini, getirdikleri sistemin Türkiye’de ilk defa kendilerinin uyguladığını belirtmişti. Daha da ilerisi biz yeni bir firma olarak kısa sürede bu başarıyı yakaladık diyordu. Bizler Sayın Türkoğlu’nun sözle-rine inanmak durumundaydık. Anlattıkları inanılmayacak gibi değildi. Anında denetlenen bir kurumdan bahseden bir yöneticiye inanmamak olmazdı elbet.

Sistemlerinin sürekli kontrol edildiğini, ISO 9001: 2008 Kalite yönetim sistemi, ISO 27001: 2005 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, ISO 10002:2006 Uluslar arası Müşteri Memnuniyeti Standartı, ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi, OHSAS 18001: 2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi gibi çok sayıda belgeyi almayı hak ettiklerini yani hizmet noktasında Çalık Yedaş Türkiye değil Dünya sınırlarını aşmıştı.

Önemli olan belge değil. Önemli olan kurum içerisindeki tüm yapılan icraatlardan haberdar olmaktır. Kurumdan daha önemli halkı yani vatandaşı korumaktır. Bu belgeler vatandaş için verilmiş olsa gerek. Mesele belge ise bizde çok belge var…

Sayın Genel Müdür Nurettin Türkoğlu kurum içerisindeki olayları öncelikle halletmesi gerekir kanaatindeyim. Kurum olarak abonelerinin öncelikli olarak haklarını korumak zorundadır.  Kurumda olanlardan haberdar olması gerekir. Her işi kontrol altında olan kurumda olan bitenlerden aylar sonra haberdar oluyorsanız bizim diyecek lafımız olmaz! Hem halkın yani abonelerinizin haklarını koruyacaksınız hemde kurumda çalışanların hak ve hukukunu koruyacaksınız!  Bizlere verdiğiniz bilgilerle kurumunuzdaki uygulamaların eş değer olması gerekir. Eğer eşdeğerde değilse o zaman bir yerlerde bir şeyler vardır demektir. O bir şeyleri sizler daha iyi bilirsiniz!

Kurumunuzun elektrik satmasında herhangi bir sıkıntı olmasa gerek. Nasıl ki havasız susuz hayat olmuyor, elektriksiz de yaşam olamayacağına göre, Yaşamın her safhasında elektrik olmazsa olmaz. Rakip yok. Satmada sıkıntı yok. Müşteri çantada keklik misali hazır ve nazır! Müşteriden yana sıkıntı yok! Yok olmasına rağmen olanları anlamak zor olsa gerek!

/Nedim AYDIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder