23 Mayıs 2014 Cuma

Laf Salatası...

Samsunspor'un başkanı (!) dünkü basın toplantısında beni suçlamış... Suçlamasındaki neden, yazdığım yazılardan hoşnut kalmayışı... Doğru olduğunu bile bile hedef sarptırırcasına saçma sapan açıklamalara devam etmiş... Göreve geldiğinden beri sıkıntısı var... Dobi Hasan'a verilmesini istediği 15.000 TL'lik maaş ile ilgili olarak yazdığım yazıdan bu yana benimle arası rahat değil... O'nun gözünde kendisine yalakalık ve yağcılık eden köşe yazarlarından değilim... Geçmişten bu yana kulüpte görev yapmış tüm yöneticilere sorun...  Kimden para istemişim? Kimden arabama mazot, lastik parası istemişim... Gazete kuruyorum bana para ver, senle ilgili aleyhte yazılar yazmayayım demişim...

Beni satın alacak paranın basılmadığını herkes bilir... Başkanın hakkı da var... Resul AKÇAY'ı tanımıyor... Bu külübe ihanet edenleri sevmem... Bu takımı satanlara karşı savaşım hiçbir zaman son bulmamıştır...  Beni bilen bilir, Rahmetlı babam, bir keresinde "başka takım bulamadın mı da bu takımın peşinden koşuyorsun" dediğinde, adamla üç ay konuşmamıştım...

Ha bir de çaldığımı iddia ettiği bir fotoğraf makinası olayı var... Sustukça üzerime gelindiği için yazayım artık... Samsunspor Dergisi'ni kulüp adına çıkartırken şahsıma ait fotoğraf makinası ve bilgisayar aracımın camları kırılarak çalınmıştı... Bunun üzerine İsmail Uyanık bana bir fotoğraf makinası hediye etti... Bilgisayar, yani laptop Hayati Kaynar'a aitti, bilir bu durumu, inanmazlar ise sorsunlar... Şimdi o makinayı kulübün malı gibi gösterip, dile getiriyorlar... Başkana bu saçma asılsız aklı verenleri iyi biliyorum...

Değeri o zaman bile yüksek olmayan bir makinaya Resul AKÇAY'ın tenezzül edeceğini düşünen zavallılar dün de vardı, bugün de var olacak... Beni üzen ise Samsunspor Kulübü Başkanlığı görevini yürüten birinin her basın toplantısında bu konuyu açması... Bilmeden, cahilce... Dün Hıncal Uluç ile ilgili bir yazı yazdım... Hak aramak adına neler yaptığınızı sorgulamıştım... Bununla ilgili konuşmak yerine yalan yanlış konularla belden aşağı vurmaya çalışıyorsun...

Peki neden şunu söylemiyorsun bay başkan (!) "Resul Akçay kulüpte çalıştığı sürece kendisine ödenmesi gereken hakedişlerin sadece 1 ayını aldı. Gerisini hiçbir zaman istemedi...Temlik koymadı, icraya vermedi... Hatta üç ay önce çalıştığı hastanenin yönetimini razı ederek kulübe 50.000 TL bağış yaptırdı" Niye konuşmuyorsun bunları? Bırak hastaneye bir plaket vermeyi, kuru teşekkürü bile çok gördün... Ama bunları dile getiremezsin çünkü, işine gelmez... Bu arada tekrar sorayım... Samsunspor'un haklarını arayacak mısınız?

/Resul AKÇAY
23 Mayıs 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder