28 Mayıs 2014 Çarşamba

Bu Fotoğraf Ortalığı Karıştırdı

Atakum Belediyesi’nde geçenlerde bir fotoğraf çektim. Adem Bektaş ve Metin Burma yönetimlerinde asla kapalı görmediğim bir kapı var. İkinci katta. Riyaset odasının önünde… Fotoğraftan da anlaşılacağı gibi o kapı kapalıydı ve Başkan İshak Taşçı’nın yanına girmek zorlaşmıştı. Öyle ya biri olmadık zamanda gelir, gelir de başkanın başına nelerin geldiğini görür… Belki de o nedenle o fotoğraf karıştırdı ortalığı… Fotoğraf nedeniyle ortalığın karıştırdığını nereden anladım? Fotoğrafı çektiğim andan üç dakika sonra hemen birileri “Burada fotoğraf çekilmiş, kim çekti” diye aramaya başladı. “Ben çektim” dedim.

İki dakika sonra da “Bir gazeteci burada fotoğraf çekmiş, hangi gazeteci o” diye aramaya başladılar. Yine, “ben çektim” dedim. Sonra da sorudum arayanlara: “Ne oldu, burada fotoğraf çekmek yasak mı?” Bu soruya cevap veremediler… Riyasetin kapısı kapanmış, oraya sandalyeler konulmuş gelenler otursun diye… Ne olmuş yani?

Kapalı kapıların ardında olan işlerin aleni yapılamayacağını bilmeyen var mı ki? Devamında ne mi oldu? Bu fotoğraf işi çok daha yukarılara gitmiş, bir meslektaşım “Abi neden çektin” diye sordu. Üstü kapalı mı desem üstü açık mı desem “Sonra anlamam ha” demeye getirdi… Bir fotoğraf birader… Bu korku neden???
XXX

Hazır Atakum’dan başlamışken devam edelim. Atakum Belediye Başkanı İshak Taşçı, belediye binasına girişte vatandaşın karşılanması ve sorunlarının dinlenmesi için bir bölüm gerçekleştirmiş. Adına beyaz masa mı dersiniz yoksa çözüm merkezi mi bilemem. Ancak orası da kalabalık oluyor. Atakum’da insanlar ne de dertliymiş meğer…


Alaçam Belediyesi Ve Teftiş
Samsun’un Alaçam ilçesinde müfettişler göreve başlamışlar. Neden geldiler, kim çağırdı bilemem. Bildiğim hesapların incelendiği. Muhalif belediyeler diye düşünülmesin sakın. Terme Belediyesi’nde de müfettişler çalıştı. Ve de ilk tutuklama oradan geldi. Şenol Kul’dan önce orada AK Parti’li Başkan Ahmet Yirmibeşoğlu vardı. Aslına bakarsanız Samsun’daki tüm belediyelerin denetimden geçirilmesi ve denetim raporlarının halkla paylaşılması gerekir. Varsa bir okluk, yapanlar cezasını çeker. Yoksa da kimse o belediyelere ok atamazlar…

/İsmail BAŞARAN
28 Mayıs 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder