28 Ekim 2013 Pazartesi

Viyadüklü Yol Yıkılamaz

Orada bu kentte yaşayan insanların vergileri, bu ülkenin 150 milyon lira  İddianın sahibinin Canik Belediye Başkanı Osman Genç olduğunu dile getirip başlayalım bugünkü  sözlerimize… Mahkemenin viyadüklü yol ile ilgili yapımının durdurulması konusunda karar vermesi üzerine burada “Ne  olacak şimdi” diye sormuştum dün. Soruyu işin muhatabına da sordum. İşin muhatabı kim mi? Canik Belediye Başkanı Osman Genç elbette. Osman Genç, daha o yol yapılmaya başlamadan “Karşı olduğunu” söyleyenlerdendi. Mahkemenin kararı kendisini doğrudan ilgilendiriyordu bana göre. İşte o nedenle sordum: “Ne olacak şimdi?” Önce “Hiçbir şey olmayacak, yol yapılmaya devam edecek” dedi ve sonra da nedenini açıkladı:

“Mahkemenin verdiği kararı iyi okumak gerekir. Mahkeme kararında yapılan yolun yıkılmasına karar
Vermemiştir. İmara aykırı olduğu kararına hükmetmiştir. İmara aykırı durumdan ise o inşaatı çıkarmak kolaydır. Büyük ve küçük plana işlenir, olur biter. Ve viyadüklü yol böylece yıkılmamış olur.” Osman Genç’e sordum: “Büyükşehir Belediye Meclisi’nde siz de varsınız. İmar değişikliği meclise gelir mi, gelirse oyunuz nasıl olur? Siz bu yolun yapımına temelden karşıydınız ve Canik’i ikiye böldüğünü söylüyordunuz…” Cevap: “Orada bu kentte yaşayan insanların vergileri, bu ülkenin 150 milyon lira dolayında parası vardır.” “Yani???” ????

/İsmail BAŞARAN
28 Ekim 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder