23 Şubat 2013 Cumartesi

Samsun Sürekli Hançerleniyor…

Yıllardır yazıyorum, Samsun’a ihanet edildiğini, Samsun’un kalbinden hançerlendiğini. Dünkü Haber Gazetesi’ndeki haber beni doğrular nitelikteydi. Ne idi haber? Samsun’un kalbine saplanmış hançer. Yeni mi? Mimarlar Odası Samsun Şubesi Başkanı Selami Özçelik’in yeni fark edip belirlediği desem bence cuk yerine oturur. Büyükşehir Belediyesi’nin her icraat dediği böylesine hançer olmak zorunda mı? O Büyükşehir Belediyesi’nin meclisi yok mu? Varsa, içlerinde hiç Samsun sevdalısı yok mu? Görüp, engel olabilecek yürekli insanlar yok mu? Yok kardeşim yok! Olsa Yusuf Ziya Yılmaz’a mutlaka engel olurlardı!  En azından Rönesans denilen ucubeye engel olurlardı. Olmadıkları gibi o arsanın tümü nasıl kullandırıldı? Yüksek kat verilerek denize nasıl set çekildi?  Hayret doğrusu!

Bu ucube ortaya çıkınca, Canik’e set çekildiği görülünce tepkiler ortaya çıktı. Bu aşamaya gelinene dek nasıl ses çıkarılmadı bilemiyorum. Hele hele Mimarlar Odası Samsun Şubesi Başkanı Sevgili Selami Özçelik neredeydi acaba? Canik’ten intikam alınırcasına olumsuzluklar sıralanıyor. Rönesans bir yanda, viyadük denilen ucube bir yanda; nedir Canik’ten istenen. Sadece Canik mi? Şüphesiz değil.

Şimdi de İlkadım sınırları içinde Fener Plajı’nın bulunduğu yerde kimilerine göre 38, kimilerine göre 30 katlı otel yapımına başlandı. Samsun’a ikinci bir set. Ses çıkaran var mı? Yok. İnşaat bittikten sonra birileri çıkar sözde karşı çıktıklarını bu halka anlatmaya çalışır. Kim bilir; bizleri inandırabilirler de! Yazık Samsun’a değil mi?

Samsun sürekli rant kapısı görüldü ve görülmeye devam ediyor. Yargılanmasına İçişleri Bakanlığı tarafından izin verilmeyen Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Ziya Yılmaz’ın Samsun’a verdiği zararlar yıllarca giderilemez. İddia ediyorum. AK Parti’nin bu denli seyirci kalmasına da her Samsunlu gibi tepki gösteriyorum. Hesabının sorulması gerektiğini bir kez daha hatırlatıyor ve sürekli takipte olacağımı yinelemekte yarar görüyorum. Bu böyle biline.

23.02.2013
/Avni DEMİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder