2 Kasım 2014 Pazar

İkisi De 'Doğru Yol' Değil...

Samsun Büyükşehir Belediyesi'nin sahilde yaptığı 'yol çalışmaları' mahkemeden çıkan kararla 'durduruldu'.. Her ne kadar Büyükşehir, biz oradan araç geçirmek için yol yapmıyoruz dese de, "Parkomat uygulamasının bile sahilde başlatılacağını' Samsun'da duymayan var mı?.. Yani bu gerekçe tutmaz..

Oradan bal gibi araç geçecek.. O yol kenarlarına yapılan cepleri 'fayton park etsin' diye yapmadınız herhalde.. Daha önce sahil tahribat oluyordu, acilen müdahale ettik, sözlerine kendileri de inanmıyordu sanırım.. Taflan bölgesinde böyle bir durum olsa da; sahilin genelini kapsamadığını herkes biliyor.. O davalara bakan hakimler de zaten 'sadece Bölge İdare Mahkemesi içinde oturup' sonra da evine gitmiyor..

Sizin, bizim gibi, arabasına atlıyor ve sahilde şöyle bir tur atıyor.. Sahili ticaret yapılacak alan gibi görürseniz, doğallığını görmek mümkün olmaz.. Her ne kadar taş yığınlarının arasına bir kaç ağaç taşısanız da, "doğalı gibi olabilir mi'?.. Ayrıca kumsal alanın betonla kapatılması bana göre de sahil tahribatı değil, "Sahild6e işlenen bi doğa cinayetidir'.. Yani sonuç olarak geri dönüşümü zor ve telafisi imkansız zararlara yol açabileceğinden yürütmenin durdurulmasına karar verildi.. Yanı oraya yol olmaz.. Çevre düzenlemesine evet, ama sahilin betonlaştırılmasına hayır..
***

Samsunspor yönetiminin yolu da yol değil.. Samsunspor gerçekten zor bir dönem yaşıyor.. Ve sanırım son viraj filan kalmadı.. Uçurumun eşiğinde.. Ve yönetim bunu gördüğü hal de 'halen para, pul, destek' diye bağırıp duruyor.. Şimdi de bir anahtar çıktı.. Vali'ye gidecek sonunda gibi gözüküyor.. Ama bugünlere nasıl gelindi mesele bu aslında..

Başkan Emin Kar istifa etti, ama bence hiç aday olmamalıydı.. Duyuyorum kırılıyor bu sözlerimize ama doğrusu bu.. Yani yanlış bir yola girmişti, çıkmaz sokak olduğunu biliyordu ve yine de liste çıkardı kongrede.. Şimdi gitti ama geride ne kaldı.. Koca bir enkaz.. Samsunsporlu futbolculara, alt yapıdaki sporculara yazık değil mi?..

Kulübü iyi yönetemediklerinden 'daha başta küstürdüler' ekonomik yükü çekecek yönetim kurulu üyelerini.. Neden çıkmıştı sıkıntı.. Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Ersöz bir iki yönetim kurulu arkadaşının da destek vermesiyle 'Parayı veririz ama kullanımında imza hakkı isteriz' diye diretti.. Yönetim 3 imza yeter dedi.. Ersöz'e hayır dedi..

Ersöz halen yönetim kurulu üyesi ve kesinlikle bu yönetimle birlikte hareket etmiyor.. Toplantılara katılıyor ama sessizce izliyor.. Şimdi yönetim anahtar filan diyor ya, hepsi boş aslında.. O anahtardan bir kez söz edildi mi, nereye gidecekse gider zaten.. Ve inanın Samsunspor bundan daha kötü durumda olmaz..

Şuna inanıyorum ki; Samsunspor sahipsiz de kalmaz.. Gördüğüm kadarıyla tek sorun şu şimdilik.. Telefona çıkmıyor denilen Spor Bakanı Çağatay Kılıç dahil, siyasiler ve işadamlarının 'bu yönetime güvenleri' sıfırlanmış.. Yani yolun sonu.. Daha fazla zaman kaybetmenin de anlamı yok.. Yönetemeyen gider.. Yönetirim diyenler iş başına geçer..

Bırakın, top yere vursun.. Çünkü başka türlü zıplaması mümkün değil.. Zaten bu yolla bir yere zıplayacağı da yok.. Şu yerde yuvarlanıyor sadece.. Ve yazık oluyor Samsun'a, taraftara, takıma..

/A.Yener CABBAR
2 Kasım 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder