17 Eylül 2013 Salı

Ah Bu Hakemler!

İki günde tamamlanan maçta Samsunspor, Denizlispor ile 2-2 berabere kaldı... İki farklı skoru bitime az bir süre ile değiştirmek zor ama imkânsız değildi... Hani derler ya, "azmin önünde kimse duramaz" diye... Samsunspor'un önünde ne horoz durabildi, ne de maçın en kalitesizi olan hakem triosu... Kaybedilen iki puanın vebali bu karagömlekli, babadan torpilli adamlardır...

Sezon başından bu yana Samsunspor maçlarına bu acemiler mangasından seçilmişler atanıyor... Bu konuya daha önceki köşe yazımda dikkat çekmeye çalışmıştım... Samsunspor bir markadır, değerdir ve asla hakemlerin eğitim yapacağı bir takım değildir diye yazmıştım... Kendim yazdım, kendim okudum... Samsunspor yönetiminden bir Allah'ın kulu kılını kıpırdadıp TFF Merkez Hakem Kuruluna bir satır sitem dolu yazı yazmadı, ya da yazma cesaretinde olamadı... İşte Denizli maçı... Deniz denen genç oyuncu sarı kart gördükten bir süre benzer bir hareket daha yaptı hakem ikinci sarıdan atmadı, atamadı...

Rakip on kişi kalacak, gücü zayıflayacaktı, ama kırmızı kart çıkmadı...  Üstüne üstlük aynı oyuncu takımının ilk golünü attı... İkinci gün oynanan maçta sayılmayan Samsunspor golü tartışmasız nizami idi... Ama yan hakemin gözüne tavukkarası inmiş olacak ki, ofsayt bayrağını kaldırdı...  Anlayacağınız bağıra bağıra gitti canım 2 puan...

Maçı yöneten Serkan Tokat sanırım hakem eskisi Metin Tokat'ın oğlu.... İst.B.Ş.Belediyespor maçını yöneten Abdülkadir Bitigen'de eski hakemlerden Galip Bitigen'in oğlu idi...  Maçın ırzına geçmiş, Samsunspor'un yenilmesinde pay sahibi olmuştu... Babalarını da sevmezdim, hakemden çok hakemciklerdi... Oğulları da babalarına çekmiş, yani eskilerin tabiriyle elma dibine düşmüş..

17 Eylül 2013 Salı
/Resul AKÇAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder