4 Mart 2014 Salı

Saathane Ve ‘karton Lobisi’

Evet, Atakum faslı bitiyor... Yaklaşık 2 buçuk yıldır oturduğum Atakum'dan taşınıyorum... Eski mahalleme, Kadifekale'ye yakın bir yere yerleşiyorum... Bilirsiniz, taşınma işleri yorucu, masraflı, sıkıntılıdır... Temizliği, boyası, badanası derken, uğraşır durursunuz... Ben de boya badana işlerini bitirmek üzereyim... Sıra geldi evdeki eşyaları tek tek istiflemeye... Eski gazete, poşet, karton kutu ihtiyacı hasıl oldu... Gazete işini çözdüm, poşeti de hallettim... Ancak kutu konusunda sıkıntılıyım...
Bulamıyorum...  Sabahın köründe marketlerin kapısına gidiyorum... Bulduğumu atıp arabanın arkasına geliyorum eve... Ama yetmiyor... Yetiremiyorum... Karton kutuyu ancak "Saathane'de bulursun" diyorlar... Yolum Saathane'ye düşüyor... O da ne... Samsun'un ekonomi merkezi, "karton borsasının" kalbi yıkılıyor... Kartoncular yerinde yok... Taşınmışlar...

Bu "ihanet" Samsun'a nasıl yapılır anlayamıyorum... Belediye, Samsun ticaretinin kalbine bu hançeri nasıl sokabilir? Evini taşıyacak olan vatandaşı hiç düşünmüyor mu Samsun Büyükşehir Belediyesi? Buna vicdanlar nasıl el veriyor? Buradan yetkililere sesleniyorum... Saathane'yi rahat bırakın... Biz orayı naylonuyla, kartonuyla, plastik tabaklarıyla seviyoruz... Yoksa 'Karton Lobisi'ni başınıza bela ederiz... Bir dost...

/Miraç ÖZTÜRK
04 Mart 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder