20 Mart 2014 Perşembe

Kayyum

Bu aralar sıklıkla bu konuyu düşünüyorum... Acaba? diyorum... Kazım Yılmaz sonrası yapılan genel kurulda Emin Kar yönetime talip olmasaydı, kulüp kayyuma kalsaydı, mali tablo bugün ki kadar mı olurdu? Yoksa, adam gibi denetim yapılıp kulübün gerçek alacaklılarını ortaya çıkarıp, sahte olanlar ayıkladıktan sonra ortaya şimdiki rakamın kaçta kaçı çıkardı? Kulübün ırzına geçenler, genel kurullarda kalkan ellerle ibra edilmedi mi? Edildi... O zaman susacak, her gün ağlamayacaksın...

40 küsur borcun pek çoğunun şişirilmiş rakamlar olduğunu sokaktaki çocuk bile biliyor... Samsunspor'u zarara uğratanlar keyiflerine keyif katarak kulübün önünden bile geçmezken bedeli başkaları ödüyor... Ne yazık ki bedel ödemiyorlar, ödettirilmiyorlar... Üstüne üstlük paralarını tahsil etmek için büyük çaba harcıyorlar... Kayyum'u bize yıllarca öcü olarak gösterdiler, anlattılar, inandık söylenenlere... Meğer işin aslı bu değilmiş, uyandık kış uykusundan... Her zaman demişimdir, diyeceğim de... Samsun futbolunun ölüsü 2. Lig'den aşağısını görmez... Bırakın kayyuma gitsin kulüp, hiç değilse bu kadar borçla boğuşmaz... Ama dinleyen kim?


Uzun Lafın Kısası

Her maç sonrası, ya da hafta içi gazetemizin bize ayrılan köşelerinde yazdıklarımızla Samsunspor’u anlatır dururuz... Şöyle oynadı, böyle oynadı, şunu yaptı, bunu da yapsaydı iyi olurdu, falan filan... Uzun uzun da yazarız... Oysa bunlara hiç mi hiç gerek olmadığını sevgili dostum İbrahim Canbolat'ın facebooktaki paylaşımıyla öğrendim... Kendisine teşekkür ediyorum... Samsunspor'u en iyi tanımlayan tek cümlelik bir ifade... "Futbol rakiplerinin iyi oyun oynadığı ama Samsunspor'un kazandığı bir spor dalıdır" Varmı bundan ötesi? Bence yok... Doğru söze şapka çıkarılır sözü bu gibi durumlar için sarfedilmiştir...


Ramazan'a Dikkat !

Samsunspor'dan ayrıldıktan sonra pek çok takımın formasını giydi... Sayısını hatırlamıyorum ama pek çok kez eski takımına karşı oynadı... Tek bir maçı yok ki, düzgün, efendi, faır - play ruhuyla oynasın... Tekme tokat, kasıtlı ve sert müdahaleler hep onda... Her Samsunspor maçında olay çıkarmış, futbolcuları tahrik etmiş, tribünleri fena halde kızdırmış biri... Ramazan Sal'dan söz ediyorum... Sahada ki canlı bombadan... Bu kez Ankaraspor formasıyla karşımıza çıkacak... Pazar günü eğer hocası görev verirse aynı sahneyi tekrarlayacağından şüphem yok... Samsunsporlu futbolcuların yapması gereken O'nun bu tavrına bulaşmamak, yanıt vermemek...

/Resul AKÇAY
20 Mart 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder