31 Ekim 2014 Cuma

Vilayet Binası Yıkılıyor

İlkadım Belediye Başkanı Erdoğan Tok dün sabah Ulugazi Mahallesi’nde muhtar Filiz Kavalcı tarafından düzenlenen kahvaltı programına katıldı. Erdoğan Tok, burada kısa bir konuşma yaptı. Bugüne kadar enkaz edebiyatı yapmadığına dikkat çektikten sonra “Borçları yapılandırdık” dedi. Kahvaltıya Ulugazi Mahallesi’nin sakinleri katıldı. Erdoğan Tok “İlkadım’da hiçbir belediye başkanı iki dönem üst üste görev yapmadı” dedi ve şöyle devam etti:

“Ben ikinci dönem göreve geldim. Daha önce görev yaparken seçim öncesi partim tarafından aday gösterilmedim. Ancak partim bu kez beni aday gösterdi ve bu görev ikinci kez bana nasip oldu. Bakıyorum burada her siyasi partiden mahalle sakinleri var. Ben seçildikten sadece partimin değil tüm İlkadım’ın yani burada yaşayan 320 bin insanın belediye başkanıyım. Bunun bilincinde olarak görevimi sürdürüyorum.”

Erdoğan Tok Belediye binasının yeterli olmadığına da dikkat çekti ve bu konuda da şunları söyledi: “Birkaç noktada hizmet vermeye çalışıyoruz. Bu nedenle öncelikle binamızı yapmamız gerekiyor. Büyükşehir Belediyesi ile koordineli çalışıyoruz. Büyükşehir Belediyemiz bir proje geliştirdi ve kamu binalarını bir noktada toplayacak. Büyükşehir Belediye Binası orada olacak, İlkadım Belediye Binası orada yapılacak. Vilayet Binası orada yapılacak. Ortasında da büyük bir meydan yer alacak…”

Önce anlamadım sandım sonra tekrar sordum Başkan Tok’a: “Vilayet binası da orada yer alırsa şu andaki bina ne olacak?” Erdoğan Tok kısa ve öz cevap verdi: “Yıkılacak…” -Peki, o bina yıkılınca oradaki alan ne olacak? -Herhangi bir yapı yer alacak mı orada? -Yoksa yeşil alan olarak mı kalacak? Bu soruların cevaplarını da sanırım alırım kendisinden ve sizlerle paylaşırım…


İyi Ki Titanik’te Ölenlerin Listesini Sormamışlar

Hitler üç esir yakalamış, İngiliz, Fransız ve bir Yahudi. - "Size soru soracağım, bilirseniz sizi bırakacağım" demiş. İngiliz’e sormuş: - "Titanik kaç yılında battı?" İngiliz hemen cevap vermiş: - "1912 diye. Hitler göndermiş İngiliz’i.

Fransız’a sormuş bu kez: - "Titanik'te kaç kişi öldü?" Fransız cevap vermiş: - "1050.  - "Tamam, sen de gidebilirsin" diye özgür bırakmış.

Ve Yahudi'ye dönmüş; - "Say lan isimlerini…”

Samsun’da okul müdürleri için sınav açılmış. Kimlerin müdür olacak. Sorulara bakın hele:

Papua Yeni Gine’nin başkanının kimdir?
Voleybol topunun çapı kaç santimdir?
Futbol topunun çapı kaç santimdir?
Ve bunun gibi daha niceleri.

Samsun Milli Eğitimi’nin başındaki Aytekin Girgin de soralım buradan: Titanik’te ölenlerin isimlerini siz sayabilir misiniz? Sayamıyor musunuz? O zaman sizden Milli Eğitim müdürü olmaz arkadaş… Titanik gemisini bilmeyenler için hatırlatalım. Dönemin en son gemisiydi ve ilk seferinde buz dağına çarpıp batmıştı…

/İsmail BAŞARAN
31 Ekim 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder