22 Ekim 2012 Pazartesi

Sadece Goller Güzeldi

Öncelikle lig liderinden alınan bir puanı kazanç olarak görmek gerektiğini düşünenlerdenim... Kayseri Erciyesspor bu ligin en çok koşan ekibi olduğunu bir kez daha gösterdi... Elbette çok koşan iyidir demek istemiyorum.... Sahanın her santimetresini kullanabilen, rakibini yıldırtan bir oyun mantalitesini son düdüğe kadar devam ettirdiler... Düdük dedim de, aklıma geldi... Adı Ferdi Uludağ... Hakem diye göndermişler Samsun'a... Mübarek pazar akşamımı zehir etti...

Kafasında saç yok ya, beni de, tribünleri dolduranların da hırstan saçını, başını yoldurmaya yeminli... Görmüştüm de, bu kadarına şahit olmamıştım... Bu acemi mahalle arası maçı bile yönetemez, değil 1. Lig.... Ardı ardına gelen iki gol sonrası ortaya konan şeye futbol demek mümkün değil... İkinci yarıda ki futbol tribünleri uyutmaya yetti... Oysa yediği o saçma sapan gole kadar Samsunspor rakibinden daha üstün gözüktü... Sakar bir görünüm veren konuk ekip savunmasına çok adamla hücum edilebilseydi gol değil, goller üretilebilirdi... Becerilemedi...

Seyrettirilen iki gol de vuruş ustalığı nedeniyle şapka çıkarılacak nitelikteydi... Golcülerin hakkını yemeyelim, yemesine de bu gollere zemin hazırlayan savunmalara birer sarı kart gösterelim... Samsunspor beş haftadır kazanamıyor, sahasında siftahı yok... Beraberlikler takımı oldu, çıktı... Takım buna rağmen beğeniyle izlenecek hüviyette... Artık kazanmak gerekli... Yarım kalmış bir hesabı kapatma adına Denizlispor maçını kazanarak bir bayram hediyesini ziyadesiyle hak ediyor bu taraftar...

22 Ekim 2012 Pazartesi
/Resul AKÇAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder