21 Ocak 2013 Pazartesi

Kazı Yapanları Eleştiren Mustafa Yurt..

Samsun Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı ve Fen İşleri Daire Başkanı Mustafa Yurt diye bir yetkili var.. Zaman zaman çıkar ve açıklamalar yapar... AYKOME kararlarına uymayan kuruluşlardan dert yanar, koordinesiz kazılar yaparak asfaltları bozduklarından şikayet eder.. Bunların genellikle SASKİ, SAMGAZ, TELEKOM, YEDAŞ ve süper online gibi kuruluşlar olduğunu söyleyerek vatandaşa "Bakın sizin rahatınızı kaçırıyorlar, biz koordine ediyoruz ama onlar uymuyorlar' filan vs.. der.. Söyler de söylemesine, acaba geçtiğimiz Cumartesi günü akşamı Gazi Caddesi'ndeki rezaleti gördü mü diye merak etmiyor değilim.. AYKOME kararlarına uyuyor muydu bilmiyorum ama Gazi Caddesi'ne Itri Durağı yakınlarından bir yakını almak için girdim, girmesine de çıkamadım.. Yani rezalet demek bile yetersiz.. Santim santim ilerlemek bile mümkün değil.

19 Mayıs Lisesi'nin başından girdiğim yoldan tam bir saatte geçebildim.. Vatandaşlar ara mahallere kaçınca, tam bir kaos yaşandı.. Tıkanıklık, lise caddesine kadar uzayınca, aşağıdaki Shell kavşağı da kilitlendi.. Nedir bu tıkanıklık diye merak içinde kaldım. Yolun sonuna kadar gitmeye karar verdim..
Ancak işin ilginci, oyun sonuna kadar gelmek neredeyse mümkün değildi.. Defalarca araçtan inip kaza mı var diye ileriye baktım.  Bir şey görmek mümkün değil.. Çünkü herkes görebildiği  kadar öne bakıyor.. Diğer bir gariplikte sanki bu ilin trafik polisi yok.. Gitmeyen, ilerlemeyen bir yolda öylesine bir tıkanıklık var ve tek polis yok inanır mısınız?.. Yani trafiği yönetsin demiyoruz..

İleride yol tıkalı, kaza oldu gibi bir uyarı yapıp, başka bir yola yönlendirme bile yapılmıyor.. Neyse sonuçta site caminin oraya kadar geldik.. Bir de ne görelim.. Samsun Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı ve Fen İşleri Daire Başkanı Mustafa Yurt'un sorumluluğundaki bir çalışma var orada.. Büyükşehir'in bir kamyoneti kesmiş yolu ve Atatürk Parkı'na inen yolda bir çalışma yapıyor.. Hem de günün en kalabalık saati olan akşam.. Araçlar mecburi olarak Namık Kemal Lisesi yönüne..  Santim santim ilerleme başladı bu kez yokuş yukarıya..

Bu arada çiftlik Caddesi trafiği de tıkanmış.. Trafik ışıkları da çalışmıyor 'sürekli yanar söner şekilde kırmızı' yanıyor.. Bir araç yol bulup kaçacakta gerisi gelecek..  100 metrelik yokuştan çiftliğe tam 25 dakikada çıktım.. Bitmedi.. Bulvar tam rezalete dönüşmüş.. Her sürücü mecburen bulvar yoluna kaçmış.. Kımıldamıyor trafik.. Zamansız, izinsiz, uygun olmayan saatlerde, uygun olmayan yerlerde koordinesiz çalışanları eleştiren sayın Mustafa Yurt'a sormak isterim..

O çalışma AYKOME kararları içinde koordineli bir çalışma mıydı?.. Koordineli diyorsanız, o saate ve o güne o çalışmayı uygun gören kimse, bir Cumartesi günü Gazi Caddesi'ne aracıyla girsin.. Koordineli değilse, 'Ben yaptım oldu' ise yanıtınız, çok şaşırmam açıkçası.. Çünkü yüzlerce vatandaşa Cumartesi gününü zehir ettiniz.. Bazen Samsun sahipsiz diyorlar ya; işte bu olsa gerek.. Kimse çıkıp ta, 19 Mayıs Lisesi'nden girişe bir uyarı levhası koymayı bile akıl edememiş.. Tek yönlendirme yok, tek görevli yok.. Sonra da koordineden bahsediyorlar.. Güldürmeyin adamı..

21.01.2013
/A.YENER CABBAR
e&a� ] i = �2 `2 ttp://hedefhalk.com/root.vol?title=stso-39nun-lojistik-koy-konusunda-farkli-fikri-var-mi-acaba&exec=page&nid=502826

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder