20 Haziran 2016 Pazartesi

Doldur Be Büyükşehir!

Bu Samsunlu çevrecileri hiç anlamıyorum. Yine bir yaygara başlatmışlar. Vay efendim Büyükşehir Belediyesi Golf Sahası için denizi dolduruyormuş. Bu Büyükşehir ne yapsa yaranamıyor size.   Benim canım büyüğüm şehirim hem denizi doldurarak golf sahası inşa eden ilk şehir olarak Samsunumuzun adını dünya tarihine yazdırıyor hem de vatan toprağına toprak katıyor! Siz anca konuşun. Çok nankörsünüz çok. Emeğin değerini bilmiyorsunuz.

O koca koca kayaları taa nerelerden golf sahasına nasıl da taşıyor benim canım kamyonlarım hiç görmüyor musunuz?  Hep benim zenginim, şey pardon siz halkımız golften mahrum kalmasın diye bunlar.  Samsunlular olarak çok çektik biz bu golfsüzlük illetinden.  Çoluk çocuk golfe muhtaç.  Bizim neden bir golf sahamız yok diye feveran ediyorlar. Soruyorum size eyyy çevreciler. Biz ne cevap vereceğiz golf hasreti ile yanıp tutuşan bu çocuklara?

Neymiş efendim otopark için golf sahası ile Kürtün deresinin buluştuğu yer de dolduruluyormuş. Doldurulacak tabi. Nereye park edecek benim golfçüm arabasını? Denizin ortasına mı? Tövbe tövbe. Bence sadece orası değil Şer'itın ile Golf Sahası arası komple doldurumalı. Aradaki o kadar mesafeyi karayolundan nasıl gidecek benim golfcülerim? Bu Golften falan anlamayan cahil halkla aynı yolu mu kullanacak? Allah yazdıysa bozsun.

Ya şu gugıl mepteki görüntü kirliliğine ne demeli? Hiç yakışıyor mu o boşluk? Golf sahamız yapayalnız duruyor Karadeniz'in ortasında. Dümdüz olmalı orası. Ne gerek var girintiye çıkıntıya?  Ya yarın bir gün benim zenginlerimden biri helikopterle gezerken orayı görürse?  Nasıl izah ederiz bu eğri büğrülüğü? Tez doldurun arayı. Hem bak bu deniz denen meret feci rüzgâr da yapıyor. Maazallah, ya benim cici golfcümün topu rüzgârdan şaşar da o canım sayısını alamazsa? Samsun olarak n'aparız, nasıl kalkarız biz bu manevi yükün altından? Hiç düşündünüz mü? Denizi, ağacı otu böceği düşüneceğinize şehrin golf camiasındaki imajını düşünün biraz!

Sen bakma bu çevrecilerin dediklerine büyüğüm şehirim. Doldur gitsin.  Yeter ki kurtar bizi şu golfsüzlükten. Hem doldur doldur Karadeniz bitecek değil ya? Samsun'dan taa Kırım'a kadar yolun var.  Yalnız bak, Kırım'a kadar da gitme. Arada biraz mesafe bırak. Neme lazım bu Putin'in ne yapacağı pek belli olmaz! Saygılar!

/Emre SEVEN
20.06.2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder