19 Eylül 2016 Pazartesi

Damdaki Saksağan

Adam, "Ben başarısızım, Takım kazanamıyor, bakın 9 maçta sıfır çektik, istifa ediyorum" dedi... O adamı yöneten adamlar, "Gitme hocam sen bizim hayatımızda gördüğümüz en iyi teknik adamsın" deyip, göndermedi... Adam, "Basın da, futbolcuların tamamına yakını da beni istemiyor. İstifa ediyorum" dedi, ikinci kez...  O adamı yönetenler, "Olmaz hocam, sen maçları kaybet, play-offu kaybet, hiç önemli değil, yeterki biz seni kaybetmeyelim" deyip, valizini toplamış adamı kapıdan geri çevirdiler... Adam, bu kez sessiz ve derinden bir başka takımın başına bela olmak için, gece yarısı tesislerden kaçıp gitti Mersin'e...

Süper Lig'deki Mersin, gitti tersine, küme düştü... 2. Adam, "başarısız oldum, burada beni kimse sevmiyor, istemiyor" deyip istifa etti... O adamı yöneten adamlar, "Git kafanı dinle, lig başlayana kadar sular durulur, geri dönersin" deyip, istifa eden adamı ikna ettiler... 2. Adam çuvallamayı sürdürüyor... 4 maçta takımı ligin dibine demir attırdı... Galibiyet yok!... Gol yok!... Futbol yok!... Umut yok!... Yok, oğlu yok!  Karamsarlık çok!

2.Adam ikinci kez, çıkıp dese ki "Ben başarısızım, istifa ediyorum"  O adamı yönetenler yine çıkıp diyecekler ki, "Sen büyük hocasın, gitme, kal..." O da kalacak... Gidecek yeri yok! Kim alacak ki? Alıp ne yapsın? Zira Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz...

Çok abartılı ve iddialı bir söz olacak ama üzülerek belirtmeliyim ki, değil dört maç, on dört maç geçse bu takım kazanamaz... Hoca kızacak, küsecek, yanıt vermeyecek ama yine de soruyorum... "Kazanmaktan vazgeçtik, bu takım ne vakit gol atacak? Bakın kendi ligimizin sıfırcı takımıyız... Bu durum acıtmıyor mu sizi? Konuşunca mangalda kül bırakmayan adamlara artık bir yerlerimle gülüyorum... Bi susun! Bi konuşmayın!

Hafta içi bülbül gibi şakıyorsunuz bi gazatacı gördüğünüzde... Maç sonrası kaçacak delik arıyorsunuz... Yalanınız bol nasılsa, atıverin ortaya bir şeyler... Nasılsa keriziz ya, yeriz biz... Hocanızdan da mı ilham almıyorsunuz? Her maç sonrası O çocuk kandırıyor... Siz de kandırın...

/Resul AKÇAY
19.09.2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder