3 Ekim 2016 Pazartesi

Siftah



İçerde olsun, dışarıda olsun Denizlispor her zaman ekmek kapımız olmuştur… İstatistikler bunu gösteriyordu…  Maça gelirken umutluydum… Beklentim fazla rasyoneldi… Maç tamamlandığında umudumun gerçekleşmesinden dolayı keyifliydim, soluğu Çarşamba sahillerinde balık tutmakta aldım…

Benim gibi acemi çaylak, ağa takılı Vatos’u, kalkan balığı zannedip elle almaya çalışırken bir kuyruk darbesiyle yere çakıldım, gözümü açtığımda Atasam Hastanesi acilindeydim… Sıkıntı yok, eski sağlığıma dönüş yaptım, ama maç sonu yazmam gereken yazıyı geciktirdiğimin farkındayım…

Bu arada bilgi notu vereyim… Vatoz zehirlenmesinin ilacı yok, çare kanayan yarayı dayanabileceğiniz kadar sıcak suda bir saat boyunca tutmak… Aklınızın köşesinde bulunsun… Dönelim maça…

El alem bir günde hoca sorununu çözüp yoluna devam ederken, 15 günü geçti biz hala arayıştayız… Neden hoca aranır?.. Onu da bilmem! Alınmak istenen hoca ile Denizlispor sezon başında yolları ayırmış, yerelden bir isimle devam ediyor…

Onlar inanıyor da, biz neden arayış içerisindeyiz?  Bize Kenan Yelek yeter, başkalarına ihtiyacımız yok!  17 senedir,  Samsun’da yaşayan ve Samsunspor’a büyük hizmetler veren Kenan’ı itibarsızlaştırma çabaları içerisinde olanlara hayretle izliyorum… Bu takıma hocadan ziyade devre arasında yüzde yüz katkı verecek futbolcular lazım… Sezon sonu hayal kırıklığına uğramamak için yönetim bu konuda dersine iyi çalışsın…

O kadar konu var ki hala maça dönemedim… Samsunspor arzulu, hırslı, azimli, ısırgan bir yapıyla maça başladı,  ta ki gole kadar… Murat’ın yer aldığı sol koridoru iyi kullanıp ciddi ataklar geliştirince “ eli kulağında, gol geliyor “ yorumları yapmaya başladık… 23.dakika da sol gösterip, sağ kroşe vurduk… Halil sağdan ceza alanına yaklaşır yaklaşmaz garip bir şut attı… Fizik kurallarına göre kalecinin sağına gitmesi beklenen top garip bir biçimde sol direk dibinden filelerle buluştu… Erken gelen gol rehaveti de peşinde sürükledi… Gaz kestik…

Denizli takımına geniş alanlar bıraktık, çok pas yapmalarına izin verdik… Haliyle de kalemizi bunalttılar… Furkan üst üste iki kurtarış yaparak takımını oyunda tuttu… Bitime doğru kendimize geldik… Farkı ikiye çıkartıp rahatlamak varken sağ olsun maçın en isteksiz ve keyifsiz adamı Alperen buna izin vermedi…

Bu kafa yapını değiştirmez isen değil,  15 dakika, ilk on sekiz dede ismini bulamazsın çocuk…  Kendini asla vazgeçilmez zannetme… İlk kez gol hareket halindeyken attık (geçen haftaki penaltıyı saymaz isek) ve ilk kez kazandık…

İyi top oynadık… Takım içerisinde performansı düşünleri de dahil edersek genelde herkes başarılıydı… Tribünler başta olma üzere herkes memnun ve mutlu… İnşallah devamı gelir…

Trabzon’da dayak yiyen hakem bu maçı da dayağı hak edecek tarzda yönetti… Samsun’da sahaya kimse inip saldırmadı… Ama kendisine çok öfke duyduğumuzu belirtmek isterim… Çok kötü yönetti…
Faul kararları dengesiz, kartlar desen öyle…

Tebriklerim  Kenan hocama…
Tebriklerim  futbolculara,
Alkışlarım taraftarlara…

/Resul AKÇAY
03.10.2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder