26 Ekim 2016 Çarşamba

İntihar


İnanın, yazmak gelmiyor içimden… Tarifsiz duygular içerisindeyim… 51 yıldır bu takımı takip ediyorum… Bilinenin aksine 1965 den de gerilere gidip 1927 den itibaren varlığını ispat eden adeta kulübün canlı tarihiyim desem, hiç abartı olmaz… Gelsin biri ben bu takımda oynadım istatistiklerimi merak ediyorum dese, ortaya koyacak donelere sahibim… Kaç maç oynadı, kaç gol attı, kaç sarı kart gördü, kaç kırmızı?

Hepsi uzun zaman alan araştırmalarım sonunda derlendi toplandı… Zaman zaman da içinde bulundum… Görevler verildi, layıkıyla yapmaya çalıştım… Her Samsunsporlu gibi benim de sevda ateşi düşmüş yüreğime yanar durur…

Bugün Menemenspor ile oynanan maçta şunu düşündüm… “Bu takım ne hale geldi, ne hallere düşürüldü?” Sorusuna yanıt aradım durdum… Menemenspor kim? Samsunspor ‘un yanında esamesi okunabilir mi? Şu takımdan fark yiyoruz, futbolu karşısında eziliyoruz… Böyle bir takımı 51 yılın hiç bir döneminde görmedim… Yazıklar olsun…

Bir kulüp düşünün ki takımının hocası maç öncesi takımının galip gelmemesi gerektiğini açıklasın… Haklı olabilir, zira elindeki malın kıymeti harbiyesini görüyor… Her doğru, her yerde söylenmemeli, sesli düşünmemeli… Söylenildi de ne oldu? İddaa bile etkilendi bu açıklamadan, bahis oranlarını değiştirdi…

Maçı kazanıp intihar etmedik, ama inanın intihardan da vahim durumdayız… Seyirci maça gelmedi, futbolcu kazanmakla kazanmamak arasında gelgitler yaşadı… Gol atsa hoca korkusu yaşayacak! Kazansa, yönetimle arası bozulacak! Atmaz ise tribünden hakaretler, küfürler yiyecek!

Gençler utandırdı diyemeyeceğim, onları yetiştirenlerin utanması gerekir… Bir takım ki, İki pas yapamayan, kazandığı topu rakibe anında teslim eden, ayaklarına hükmedemeyen adeta sokaktan toplanıp forma giydirip sahaya sürülen bir grup…

Konuk ekip, frene basmasa fark daha da artardı… Yenilirsin, elenirsin bu normaldir, ama böylesi bir durum kabullenemez… Daha ne diyeyim? Bilemiyorum…

/Resul AKÇAY
26.10.2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder