24 Ekim 2016 Pazartesi

Kafamda Deli Sorular


Mektubuma başlamadan önce, bu Distel Zola denen adamı sakat olduğunu bile bile takıma transfer edip, koca bir sezon yan gelip yatmasına izin veren, hala sakat olmasına rağmen sahaya süren, ünvanı nedir, kimdir, kulüpteki görevi nedir, bu şahsa ve onun işbirlikçi dostlarına sevgi ve saygılarımı sunuyorum… Bu arkadaş Zola’dan söz ediyorum, düne kadar tribünde yatardı, şimdi de,sahada yatıyor… Görmeyen, göremeyen gözlere bir hatırlatayım istedim…

Murat Gürbüzerol’a bir soru… Çalıştığı yerden sorayım kolayından… Kristal vazo musun ki, sana her dokunana tepki koyuyorsun… Almışsın topu, önün bomboş sürüp kaleye insen, Allah ne verdiyse şut çeksen iyi olmaz mıydı? Rakip sana dokunur dokunmaz firene basıyorsun… Faul alsan ne olur, almasan ne olur? Olgunlaşmış bir atağı anlamsız bir şekilde, “küstüm oynamıyorum” dercesine sonlandırıyorsun…

Böyle davranmasaydın, bizde yazılarımızda Samsunspor rakip kaleye iki kez şut çekti notunu düşerdik!… Şimdi ne yazacağız biliyor musun? Samsunspor 93 dakikalık oyunda üç direk içerisine isabet eden tek bir şut çekemedi… Bu sözün sorumlusun sensin…

Tribünlerin boğazına kadar gelmiş olacak ki, sonunda patladı… Alperen’i yuhaladılar, ıslıkladılar… Kalbini kırmak, üzülmesine sebep olmak doğru bir davranış değil… Olmadı ama… O bizim gol umudumuz… Takımın kadrolu tek forveti… Geleceğin Messi’si, gol kralı adayı… Vs..vs… Daha yaşı genç olacak, olacak! Merak buyurmayın…

Maç bitmiş, cezalı Osman hoca protokol tribünü önüne çıkmış, hayranlarıyla selfi yapıyor… Her maç sonrası protokol tribünü önüne gelip yönetime, siyasetçilere, öfkesini gösteren taraftar bu durumu görüp daha da sinirleniyor… Ortalık kızışıyor… Hoş bir durum değil… Moraller dip yapmışken, daha dikkatli davranmak en iyisi…

Adam gibi Adam’ın oğlu (Merhum gazeteci büyüğümüz Erol Yaşar Türkalp) orta hakem Özgüç Türkalp maçı tek başına başarıyla yönetti… Tecrübe bu olsa gerek… Saathane meydanından getirtilmiş, ellerine bayrak verilmiş iki yardımcısının yanlış kararlarına hiç uymadı… Tebrik ediyorum…

Umutluyduk, hem de çok… Kazanırız bu maçı diyenlerin başındaydım… Yine yanıldım… Kazanmak için gol atmak gerek… Bunu yaparken de yediğinden fazlasını atmak lazım… Ne yedik, ne de atabildik… Galiba biz buna alıştırıldık…

/Resul AKÇAY
24.10.2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder