7 Ekim 2016 Cuma

Hoşgeldin


19 gün sonra Samsunspor hocasını buldu… Öncelikle yönetimi tebrik ediyorum… Bu piyasanın en iyilerinden biridir Özköylü… İki yıl önce parada anlaşılamadığı için gerçekleşemeyen birliktelik sonunda gerçekleşti… Hırsı, çalışkanlığı, agresif davranışları elde ettiği başarıların ara sıra önüne geçse de sevilen bir simadır… Formasını giydiği Samsunspor’a şimdi teknik adam olarak hizmet verecektir… Hem de böyle kötü bir zamanda…

Kadro derinliği yok, kalite ortada, alınan sonuçlar malum, transfer yasağı var, ekonomik sıkıntı hat safhada iken… Özköylü’nün giydiği ateşten gömlektir… Para ve kariyeri bir kenara koyup gelmesi alkışlanacak bir davranıştır…

Daha birkaç hafta önce, oynanan Sivasspor maçı sonrası basın toplantısında sitemi olmuştu… “Yedek kulübesi arkasında bulunan taraftarlardan çirkin tezahüratlar aldım…  Yakışık değil… Üzüldüm… Ben bu takıma gönül verdim, formasını giydim… Neden tepki veriyorlar ki ? ” demişti…

İşin tuhaf yanı dün Osman Özköylü’ye tepki verip çirkin söz söyleyenler, bugün ” kurtar bizi Osman” diye ses verecekler… Onlar adına zor bir durum… Özköylü’nün Samsunspor’a gelmesi…

Benim hoşuma gitti… Hem de çok… Yıllar önce Osmanlıspor’da iken söylemiştim kendisine, ”bu kadar geziyorsun, yolun Samsun’a da düşsün” demiştim… “Nasip” demişti, nasip bugüneymiş…

Bağışlayın ama yazıyı yazarken aklıma bir benzetme düştü… Paylaşmadan geçemeyeceğim… Osman Özköylü’nün Samsunspor’a hoca olmasını, Ferrari Pilotu Michael Schumacher’in Reno TS 12’nin direksiyonuna geçmesi olarak gördüm… İnşallah, umarım ki, devre arasında yapılacak transferlerle Reno Mercedes’e döner… Samsunspor’da yoluna başarıyla devam eder…

Özköylü, Samsun’a ve Samsunspor’a hayırlı olsun… Bize düşen hocaya ve takıma sahip çıkmaktır… Hoşgeldin diyorum…

/Resul AKÇAY
07.10.2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder