20 Aralık 2016 Salı

Beklemedeyiz…


Her maçın hikayesi farklı… Bakıyorum herkes başka başka konuşuyor… Murat o pozisyonda golü yapsaymış, Alperen topları kafasıyla top toplayıcıya göndermeseymiş, miş miş de mıs mıs mış….

Geç bunları anam babam geç… Sen busun işte fazlası yok! Güçsüz, ezik, yetersiz, yeteneksiz… Bu futbolcu topluluğunun ederi, çapı bu, fazlasını beklemek hayal olur…

Allem edip, kalem edip 11 puan toplandı ve devreye girildi… Unutmadım tabi ki, cumartesi günkü maçı… Beklentim yok, ne oyundan, ne puandan yana… İlgimi çeken konu, ara transfer döneminde bu yönetimin ne yapacağıdır…

Önce para bulacaklar, tahta mıdır? Odun mudur? Her neyse onu halledecekler…  Sonra da nereden, nasıl bulacaklarsa oyuncu alacaklar… Onlar da takım olup maç kazanacaklar… Bizlerinde yüzü gülecek!

“Ölme eşeğim ölme yonca biter de yersin” misali… Umutlu olmak istiyorum, ama beceremiyorum… Bize bekleyip görmek düşüyor…


İstifa İşi Ne Oldu?

“Hepimiz istifa ediyoruz” deyip de, kıvıran adamdan ses soluk çıkmıyor… Ne o bir tek senin sütün mü ak çıktı? Diğerleri kesik… Öyle mi?

Lisans sahtekârlığı yapıp takımını rezil rüsva et, üstüne üstlük hükmen yenilgi alınmasına sebep ol… Zeytinyağı gibi su üstüne çık…

Tıpkı antrenörünün bir futbolcu velisi tarafından tartaklanması olayında olduğu gibi başını deve kuşu gibi kuma göm… Kıçın hala gözüküyor…

Kimin kanatları altına girdiğini biliyorum… Zannetme ki görünmüyorsun… Çoktan sobelendin, oyun dışısın artık, kenara gel…

/Resul AKÇAY
20.12.2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder