11 Şubat 2014 Salı

Samsun’u Sevme Ruhu

Geçtiğimiz hafta sonu benimde kurucusu olduğum KASİEM ‘de (Kavak sanayici, iş adamları, esnaf ve meslek grupları derneği), KADEF (Kavak dernekleri federasyonu) yönetim kurulu ve üyeleriyle önemli bir toplantı halindeydik. Toplantı saati daha önce belirlenmiş erken bir saatte olmasına rağmen bazı nedenlerle biraz geç başlamak zorunda kalınca Samsunsporumuzun deplasmandaki Boluspor maç saatine denk geldi. Tabi ki televizyonun sesini kısarak toplantıya geçtik.

Geçtik geçmesine de, herkesin gözü arada bir olsa da çaktırmadan TV. de, bende başkanımızın sol tarafında olduğumdan tüm katılımcılar görüş alanımda... Toplantı tüm hızıyla devam ediyor, KASİEM yönetim kurulu başkanımız sn. Murat BAŞARAN bey, üzerinde daha önce çalıştığımız, önümüzdeki süreçte yapacağımız yatırımlarla ilgili, sevgili KADEF yönetim kurulu üyelerimizi bilgilendiriyor, yapacağımız sosyal tesis için tam arsa alımından bahsederken birden birkaç arkadaşımız aniden sevinç ve alkışlar eşliğinde ayağa fırladılar. Tabi ki ! Samsunsporumuz gol atmıştı, biraz ara ile hepimiz bu sevince eşlik ettik.

Buraya kadar her şey normal diyecekseniz. Evet, bence de…
Ancak beni duygulandıran asıl konu şu; golümüz gelmeden hemen önce arsa alımından konuşuluyordu, KADEF yönetim kurulu üyelerimizden bir hemşerimiz, KASİEM başkanımıza, “Başkanım toplantıda olmayacak bir şekilde sevinç gösterisinin dozunu kaçırdık farkındayız. Biz arsayı her zaman buluruz ama bu golü her zaman bulamayabiliriz” diyerek, Samsunumuzu sevme ve Samsunluk ruhunun iliklerine kadar nasıl hissedilebileceğinin en güzel örneğini dile getirmiştir.

Zira işte her zaman bulamayacağımız bu gol, belki de bize süper lig yolunu açacak… İşte gerçek Samsunluluğun bu refleksini tebrik ediyorum. Kalın sağlıcakla...

/Ertan KARAMAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder