Samsun’da bu yıl vergi rekortmeni olan Çalık Yedaş
yaptığı icraatlarla bana güven vermeyerek, söylemleri ile icraatları farklı
bir kurum olan Çalık Yedaş açıkçası beni hayal kırıklığına uğrattı.
Çalık Yedaş Genel Müdürü Sayın Nurettin Türkoğlu
bizleri her defasında bilgilendirdiğinde, kurumun alt yapısal olarak tamamen
yenilendiğini, getirdikleri sistemin Türkiye’de ilk defa kendilerinin
uyguladığını belirtmişti. Daha da ilerisi biz yeni bir firma olarak kısa sürede
bu başarıyı yakaladık diyordu. Bizler Sayın Türkoğlu’nun sözle-rine inanmak
durumundaydık. Anlattıkları inanılmayacak gibi değildi. Anında denetlenen bir
kurumdan bahseden bir yöneticiye inanmamak olmazdı elbet.
Sistemlerinin sürekli kontrol edildiğini, ISO 9001:
2008 Kalite yönetim sistemi, ISO 27001: 2005 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi,
ISO 10002:2006 Uluslar arası Müşteri Memnuniyeti Standartı, ISO 14001:2004
Çevre Yönetim Sistemi, OHSAS 18001: 2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim
Sistemi gibi çok sayıda belgeyi almayı hak ettiklerini yani hizmet noktasında
Çalık Yedaş Türkiye değil Dünya sınırlarını aşmıştı.
Önemli olan belge değil. Önemli olan kurum
içerisindeki tüm yapılan icraatlardan haberdar olmaktır. Kurumdan daha önemli
halkı yani vatandaşı korumaktır. Bu belgeler vatandaş için verilmiş olsa gerek.
Mesele belge ise bizde çok belge var…
Sayın Genel Müdür Nurettin Türkoğlu kurum
içerisindeki olayları öncelikle halletmesi gerekir kanaatindeyim. Kurum olarak
abonelerinin öncelikli olarak haklarını korumak zorundadır. Kurumda olanlardan haberdar olması gerekir.
Her işi kontrol altında olan kurumda olan bitenlerden aylar sonra haberdar
oluyorsanız bizim diyecek lafımız olmaz! Hem halkın yani abonelerinizin
haklarını koruyacaksınız hemde kurumda çalışanların hak ve hukukunu
koruyacaksınız! Bizlere verdiğiniz
bilgilerle kurumunuzdaki uygulamaların eş değer olması gerekir. Eğer eşdeğerde
değilse o zaman bir yerlerde bir şeyler vardır demektir. O bir şeyleri sizler
daha iyi bilirsiniz!
Kurumunuzun elektrik satmasında herhangi bir
sıkıntı olmasa gerek. Nasıl ki havasız susuz hayat olmuyor, elektriksiz de
yaşam olamayacağına göre, Yaşamın her safhasında elektrik olmazsa olmaz. Rakip
yok. Satmada sıkıntı yok. Müşteri çantada keklik misali hazır ve nazır!
Müşteriden yana sıkıntı yok! Yok olmasına rağmen olanları anlamak zor olsa
gerek!
/Nedim AYDIN
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder