3 Şubat 2014 Pazartesi

Tarım Lisesi'nin Taşınması Zor Gözüküyor

Dünkü yazımızın ve yayınladığımız haberin ardından arayan arayana.. Milli eğitim müdürlüğünün de taşınma işçiyle ilgili olarak sanırım bazı sıkıntıları görmüş olacağından bahsediliyor.. Öyle ki dün aldığım bilgiye göre Milli Eğitim Müdürü Aytekin Girgin Tarım Lisesi yetkileriyle konu ile ilgili görüşmüş.. Zaten Gelemen’de  taşınacağı yerleşke hazır değil... Ve bu iş beş günde olacak iş değil.. Kimse de sömestre sonunda taşınmasıyla ilgili aksi bir görüş belirtmiyor.. Protokol cami ile ilgili yargının vereceği karara zaten herkes uymak zorunda kalacak.. Sonuç olarak tarım lisesinin taşınması şimdi mi olacak yoksa sonra mı olacak o önemli gözüküyor...

Şimdi Samsun Valiliği ve İl Milli Eğitim Müdürü bunun kararını verecek,, Ya mahkemeler, ‘taşınacaksınız’ ya da ‘taşınmıyoruz’ direnmeleri karşısında bir süreç ya da makul bir tahliye dönemi.. Diğer yerleşkenin fiziki şartlarının uygun hale getirilmesiyle kimsenin de çok ses çıkaracağını tahmin etmiyorum. Önceki gün bir siyasi de nereden çıktı bu zamanda bu iş diyordu.. Yerel seçim öncesi gerçekten nereden çıktı.. Alelacele 5 günlük bir sürede.. Şimdi herkes bugünü bekliyor.. Müdür Girgin Okul İdaresi'yle ne konuştu bilmiyorum.. Ama görüştüğü bir gerçek.. Elbette o da istemez göreve başlar başlamaz bir okulun tahliyesiyle uğraşmak.. Okul idaresi de 5 günde düzenini değiştirmek istemez.. Öğrenci velileri de Milli Eğitim’le mahkeme kapılarında uğraşmaya can atmadığına göre; Kim direniyor ‘bu okul taşınacak’ diye işte bunu anlamıyorum.. Biri çıkıp kamuoyunu bilgilendirse; iş bitecekte İşte onu kimse yapmıyor.. Tebligat mahkeme tahliye derken vatandaş ancak öğrenebiliyor.. Çok ilginç..

/A.Yener CABBAR
03 Şubat 2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder